Follow on Bloglovin

maandag 24 februari 2014

Inspiratie - Sportschoenen to love

Er zijn op dit moment echt 2 soorten sportschoenen die ik echt ge-wel-dig vind. Ze zijn allebei van het merk Nike en in heeeel veel kleurtjes verkrijgbaar. Ik moet er wel even bij zeggen dat ik vind dat beide modellen ook gewoon 'normaal' gedragen kunnen worden dus niet specifiek om te sporten, maar dat is een kwestie van smaak haha. 



Untitled

Nike Roshe Run

Voor 100%, zeker weten, mijn absolute favoriet op dit moment. Dit model lijkt (mijn mening jongens haha), een beetje op een waterschoen zeg maar. Niet dat daar iets mis mee is, absoluut niet! Maar het stofje en het model moet je wel aanspreken. 
Deze schoenen kan je dus zowel gebruiken om te sporten, maar ik draag ze ook in het dagelijks leven, dus gewoon naar m'n werk of naar school. Ik kan deze schoenen het beste aanbevelen om mee hard lopen, maar andere sporten zou je er natuurlijk ook gewoon mee uit kunnen voeren. 


I want you

-


Op de site van Nike kan je dit model helemaal aanpassen naar je wensen (Nike iD). Je kan zelfs de kleur van de binnenkant en van je veters veranderen. Verder kan je de stof waarvan hij gemaakt is, veranderen naar suède. Ook het soort leer waarvan het 'Nike-teken' gemaakt is kan je veranderen naar een andere soort leer. Probeer het zeker uit zou ik zeggen!


Nike free


Nike Free 5.0

Naast de 'Roshe Run' vind ik deze schoenen ook echt heel gaaf. Deze schoen is meer een sportschoen dan de vorige. De 'Nike Free 5.0' is er echt op gemaakt dat je ermee gaat hardlopen. 
Ook bij deze schoen vind ik dat je hem zeker kan dragen naar school en zo, maar toch blijft het voor mij meer een sportschoen. 

nikes on ma' feet.

Tumblr

Ik kan mezelf voorstellen dat wanneer je deze schoen naar school wilt dragen, je niet zo houdt van felle kleuren en zo. Ook de Nike Free kan je helemaal aanpassen bij Nike iD, net als de Roshe Run. Je moet dan wel even zoeken naar de goede schoen (Nike Free 5.0 +iD). 


Nou dit zijn om dit moment mijn favoriete schoenen. Het wil niet zeggen dat ik alleen maar op sportschoenen rondloop hoor want ik hou nog steeds zielsveel van mijn 'high heels'. 

Welke van de 2 vind jij het leukst? Of vind je een ander model misschien leuker? Laat het weten in een reactie!

Liefs, x

2 opmerkingen:

  1. Omg die eerste zijn echt GEWELDIG! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, echt super mooi allemaal!
    Ik houd echt van dit soort schoenen, maar omdat ik veel verschillende dingen doe met dezelfde schoenen heb ik super lelijke.
    Maar ach, ze lopen heerlijk =)

    BeantwoordenVerwijderen