Follow on Bloglovin

woensdag 26 februari 2014

Workouts - Snel vet verbanden met deze full-body workout van 7 minuten

Hallo iedereen!
Ik heb gemerkt dat mijn vorige post van Tiffany Rothe erg populair was. Het was het filmpje met de routine die zich vooral focuste op de taille en de heupen.

Voor veel mensen is het handig dat ze niet een uur bezig zijn met een workout die uiteindelijk helemaal niet zo effectief is. Daarom post ik nu voor jullie een full-body workout (ook van Tiffany Rothe), met een stoel!
Ikzelf vind deze workout een hele leuke afwisseling op je gewone push-ups of squats.
Net als de vorige workout duurt ook deze workout maar erg kort. Deze full-body workout duurt slechts 7 minuten en is dus ook erg gemakkelijk toe te voegen aan je routine. Ik moet je wel meegeven dat het, ondanks dat het maar 7 minuten duurt, erg intens is wanneer je het goed uitvoert. Ook hier is het mogelijk de oefening in je eigen tempo uit te voeren zodat het voor iedereen mogelijk is!



Ik hoop dat jullie net zoveel plezier hebben van deze workout als van de vorige. Veel succes allemaal en laat me even weten wat jullie ervaringen zijn!

Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten