Follow on Bloglovin

donderdag 20 februari 2014

Workouts - Dunnere taille en een strakke buik!





Een tijdje geleden ben ik op youtube opzoek gegaan naar een leuke workout, zodat mijn taille een beetje af kon slanken. Na even goed zoeken kwam ik terecht op het youtube-kanaal van TiffanyRotheWorkouts.

Zij had deze geweldige routine op haar kanaal staan en ik moest deze natuurlijk even uit proberen.

De week dat ik het heb uitgeprobeerd, heb ik mijn eetpatroon niet veranderd en heb ik verder ook geen andere sporten uitgevoerd omdat ik het nogal druk had. Ik heb deze routine iedere dag gedaan en aan het einde van de week was ik ook echt 1,5 kilo kwijt. Ik merkte ook dat mijn broeken rond mijn heupen veel minder strak zaten en dat sowieso mijn buik en taille een heel stuk strakker waren geworden.



Ik raad jullie deze routine allemaal sterk aan! Ook wil ik jullie adviseren om Tiffany's youtube account eens te bezoeken voor nog meer handige filmpjes. Ze plaatst vaak korte, effectieve routines net als deze (deze duurt ook maar 11 minuten!).
Haar routines zijn heel gemakkelijk thuis uit te voeren en voor deze routine heb je ook geen hulpmiddelen zoals bijvoorbeeld dumbells nodig.

Ik hoop dat het voor jullie net zo goed werkt als voor mij!



Succes, liefs x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten